środa, 10 sierpnia 2016

Moja kolekcja pędzli Hakuro ♥

Hejka;) Dzisiaj chciałabym Wam pokazać moją niezbędną kolekcje pędzli firmy "Hakuro". Jak wiecie bądź nie, są to pędzle z trochę wyższej półki dobrej jakości i od razu na wstępie napisze, że warto w nie zainwestować. Pędzle te zamówiłam na stronie Cocolita, więc ceny podam również z tej strony :)









Najpierw przedstawię Wam pędzle pudru, konturowania oraz podkładu.

Pierwsze pędzel (od góry) H55 jest to pędzel do pudru kosztuje on 41,90 zł.

Drugi pędzel H24 jest to pędzel do nakładania bronzeru, różu bądź kosmetyków rozświetlających kosztuje on 29,40 zł.

Trzeci pędzel H51 jest to pędzel do podkładu i kosmetyków mineralnych kosztuje on 35,90 zł.







Kolejne pędzle są to pędzle do wykonywania makijażu oka.

Pierwszy pędzel (od góry) H65 służy do rozprowadzenia cienia na całą powiekę, a również można stosować go do korektorów, kosztuje on 29,90 zł.

Drugi pędzel H76 służy do precyzynjego nakładania cieni na powieki kosztuje on 18,40 zł.

Trzeci pędzel H77 służy do rozcierania cieni na powiekach, czyli inaczej blendowania ich, a również można nakładać nim cienie kosztuje on 18,40 zł.






Ostatni pędzel jest to pędzel H85, który służy do malowania, czy jak kto woli wypełniania brwi, a także do narysowania kresek.






To już wszystkie pędzel, koniecznie napiszcie w komentarzach jak Wam one się sprawdzają, bo mi naprawdę świetnie :) 


2 komentarze:

  1. Ja mam niewielką rodzinkę z Ecotools i jestem bardzo zadowolona. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie słyszałam jeszcze o takich pędzlach, czas najwyższy je wypróbować! :)

      Usuń