piątek, 5 sierpnia 2016

Moja kolekcja matowych pomadek Golden Rose ♥

Cześć ♥ Dzisiaj przychodzę do Was, aby pokazać Wam moją kolekcję pomadek z Golden Rose, a także przekazać moją opinię o nich i czy warto je kupić. 







Najpierw zacznę o pomadek w kredce "Matte Lipstick Crayon"

  • Pierwsza pomadka numerek 12, kolorem przypomina cukierkowy róż


  • Druga pomadka numerek 10 jest to mocniejszy kolor, więc dobrałam sobie do niej konturówkę o numerku 31




Okej to teraz przechodzimy do pomadek w płynie "Liquid Matte Lipstick"
  • Pierwsza pomadka numerek 10 jedna z tych, które najczęściej są kupowane przypominająca trupi kolor 




  • Druga pomadka numerek 11 piękny brązowy odcień z lekkim pigmentem 


  • Trzecia już ostatnia pomadka klasyczna czerwień numerek 09 + konturówka, którą sobie do niej dobrałam numerek 207


Dołączam także zdjęcie 3 pomadek Liquid Matte Lipstick z nieco bliższej perspektywy i po wyschnięciu :)







A więc czy warto je kupić? Pomadki Matte Lipstick Crayon kosztują ok 10 zł mimo tego, że nie trzymają się one cały dzień lecz zaledwie kilka godzin uważam, że za taką cenę opłaca się je zakupić :) 

Natomiast pomadki Liquid Matte Lipstick kosztują około 20 zł i trzymają się naprawdę w długo w porównaniu do tych pierwszych, więc uważam, że każdy powinien spróbować! :)



2 komentarze: