piątek, 5 sierpnia 2016

Start ♥

Hej! :)
Na tym blogu będę zamieszczać posty o różnej tematyce od kosmetycznej i ubraniowej, do mojego spędzania czasu. Z czasem może zacznę nagrywać też filmiki, zależy to już od tego czy Wy byście tego chcieli. Na początek może wam się przedstawię. A więc mam na imię Milena i jestem z rocznika 1999 (obecnie mam 17 lat). Jeśli kogoś to interesuje posiadam 2 instagramy, jednakże korzystam raczej z jednego Klik oraz ten na który wrzucałam kiedyś różne recenzje, czy też makijaże oka Klik. Myślę, że tyle póki co na wstęp wystarczy, nie będę więcej zanudzać :). Byłabym ogromnie wdzięczna jeśli pod tym postem, czy też pod każdym innym pisalibyście jakiego typu notki chcecie widzieć haule, recenzje, OOTD, jak spędziłam dany dzień, a także wasze pomysły. A więc na razie to tyle i zachęcam do obserwowania bloga! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz