środa, 2 listopada 2016

Buty na studniówkę ♥

Hejka, a więc był już makijaż na studniówkę oraz sukienki więc teraz czas na buty! Niby prosta rzecz, a jednak wiele z was pyta mnie czy taki post pojawi się na moim blogu stwierdziłam czego nie, warto pomóc:) 
Linki do butów będą oczywiście podane ;)

Więc na początek może klasyki, zwykłe czarne szpilki:

1. Bershka KLIK       






3. Zara KLIK                                 





Czerwone/ Bordowe szpilki:






Srebrne/Metaliczne szpilki :

1.  (dostępne również w kolorze złotym, jasnoszarym i czarnym) H&M KLIK






Coś z błyskiem ;) :





Wiązane szpilki:







Od koloru do wyboru :

1. (dostępne również w czarnym kolorze) Mohito KLIK









I ostatnia już kategoria, czyli wysokie sandały :









4. (dostępne również w kolorze białym i srebrnym) H&M KLIK


Mam nadzieję, że podobał wam się post. Koniecznie zostawcie komentarz pod postem oraz obserwacje! :)

6 komentarzy:

  1. Ja na swojej studniówce miałam czarne, klasyczne szpileczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba najlepsze rozwiązanie, pasują do wszystkiego i zawsze będą modne, więc potem też się przydadzą :)

      Usuń
  2. Mi do studniówki został jeszcze ponad rok :) I tak pewnie postawię na klasyczne czarne szpilki, które polecam do wszystkiego zakładać :D
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi do studniówki jeszcze baaardzo daleko ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uważam, że Panowie powinni wyglądać na studniówce równie elegancko co Panie. Ich buty powinny być więc równie reprezentacyjne (idealnie, sprawdzą się w tym celu półbuty, takie jak https://butymodne.pl/polbuty-meskie-c5547.html)

    OdpowiedzUsuń